"Potrawka Rundwili"
Copyed and converted by Zbijgniew from DUNGEON MAGAZINE issue #45
Scenariusz przeznaczony jest dla systemu Kryształy Czasu
Czćść IV
D - Powrót Myśliwych
Trzej najstarsi synowie Hazery powracają z polowania zawsze wieczorem,
przed zachodem słońca (przeważnie z zabitym łosiem czy dzikiem a nawet
opasem - gwiżdżą na prawo).
Jeśli odkryją, że Hazera nie żyje albo zaginćła natychmiast rozpoczną
przeszukiwanie okolicy szukając śladów zbójców czy też porywaczy (lub ich
samych)
Rano zbiorą do kupy swoje ewentualne wnioski i rozpoczną pościg za
drużyną. Nie spoczną póki drużyna nie zostanie odnaleziona a matka
pomszczona.
Jeśli gracze bćdą w kasztelu kiedy Czarne Zćby powrócą, Hazera rozkaże
zaatakować BG w najmniej spodziewanym momencie.
Jeśli drużyna zabije lub pojmie cały klan, to ci którzy przeżyją bćdą
pałali chćcią krwawej zemsty.
Jeśli Hazera wciąż żyje nie spocznie póki Rundwila nie zginie, a recepta
na potrawkć nie spocznie w jej rćkach. Przygotuje swych chłopców do ataku
na siedzibć Hazery ("ZEMSTA HAZERY").
Jeśli gracze przybćdą do kasztelu po zmroku, Theorn, Orlek, Lormax
powrócą już z polowania. Prawdopodobnie bćdą jeść w 7, lub robić cokolwiek
innego w 8.
------------------------------------------------------------------------
ťTheornŤ
półork, chaotyczny-zły, wierzy w Nata-krantć, wojownik, Poz.9,
wzrost:182 cm, waga:88 kg, wiek:28 lat,
.-----.-----.-----.-----.-----.----.-----.-----.-----.-----.-----.
| ŻYW | SF | ZR | SZ | INT | MD | UM | CH | PR | WI | ZW |
|-----|-----|-----|-----|-----|----|-----|-----|-----|-----|-----|
| 340 | 320 | 106 | 124 | 62 | 110| 59 | 122 | 64 | 24 | 2 |
`-----ˇ-----ˇ-----ˇ-----ˇ-----ˇ----ˇ-----ˇ-----ˇ-----ˇ-----ˇ-----'
Zawody: tragarz, płatnerz, kowal,
Odporności:
.------.------.------.------.------.------.------.------.------.------.
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
|------|------|------|------|------|------|------|------|------|------|
| 85 | 116 | 94 | 95 | 74 | 106 | 112 | 110 | 111 | 95 |
`------ˇ------ˇ------ˇ------ˇ------ˇ------ˇ------ˇ------ˇ------ˇ------'
Wyparowania: 120 kł. 160 tn. 110 ob.
* zbroja łuskowo-metalowa,
* tarcza drewniana duża,
Broń:
* szabla cićżka B.160 T.195 obr. 230kł 365tn op.6 at.1
* łuk typ ref. B.130 T.175 obr. 245kł op.5 at.1
* kindżał B.128 T.173 obr. 185tn 155kł op.2 at.3
Ekwipunek:
- sakiewka 18zł/62sr klucz do jego skrzyni
- antałek b.b. ale to b. mocnej gorzały
- 2*srebrne obrącze na nadgzrstki (2*5zł)
- Mikstura regeneracji
------------------------------------------------------------------------
Theorn jest wysoki, bardzo umićśniony i niezbyt rozgarnićty. Bardzo
kocha i szanuje swą matkć, bćdzie jej bronił aż do śmierci. Wykona każdy
rozkaz Hazery.
Jest najstarszy pośród braci i z tego powodu jest ich naturalnym
przywódcą. Preferuje starcie w rćcz i w bitwie nie stosuje zbyt wymyślnych
taktyk.
------------------------------------------------------------------------
ťOrlekŤ
pólork, neutralny-zły, wierzy w BELLA, łowca-złodziej, Poz.7/9,
wzrost:170 cm, waga:75 kg, wiek:27 lat,
.-----.-----.-----.-----.-----.----.-----.-----.-----.-----.-----.
| ŻYW | SF | ZR | SZ | INT | MD | UM | CH | PR | WI | ZW |
|-----|-----|-----|-----|-----|----|-----|-----|-----|-----|-----|
| 170 | 200 | 138 | 121 | 89 | 130| 81 | 84 | 119 | 44 | 10 |
`-----ˇ-----ˇ-----ˇ-----ˇ-----ˇ----ˇ-----ˇ-----ˇ-----ˇ-----ˇ-----'
Zawody: stajenny, służący,
Odporności................... ...................
Kurde !!! stwierdzam, że wpisywanie współcznników do KC jest nudne
nużące i trudne, dlatego stwierdzam także, cobyście sobie sami je stwożyli
dla swojej drużyny dodam tylko, że: Orlek ma kluczk do swojej skrzyni
reszta ekwipunku do wyboru.
------------------------------------------------------------------------
Orlek niezbyt lubi walkć. cechy psychologiczne: - nienawidzi ludzi
(ozwierciedla to jakiś tam - do PR oraz bonusy w walce z wyżej wymienionymi)
ponieważ kiedyś, pewien ludzki wojownik bardzo go upokorzył. Ten sam
wojownik pozbawił go lewego oka, co zmusza go do noszenia przepaski. Orlek
rozpoczął jkieś 2 lata temu zaprawć złodziejską u swego młodszego brata.
------------------------------------------------------------------------
ťLormaxŤ
pół-ork, chaotyczny-zły, wojownik, poz.7, wzrost:164 cm, waga:78 kg
!sAdYsTa (hehe)!
Współczynniki: jak u wojownika sadysty
Ekwipunek:
- dużo podłej jakości narkotyku orcs-sor
- sprzćt do zadawania bolesnej śmierci
- trochć kości, kawałków skór, sierści, skrzepłej krwi...
------------------------------------------------------------------------
Lormax jest najmniejszym z pośród czworga braci, jest zato najbardziej
wredny, brutalny i bezlitosny. Ma wyjątkowo mordercze i spaczone poczucie
humoru. Jego twarz bardzo przypomina twarz orka. Jest nałogowym ćpaczem
orcs-sor. (niedaleko kasztelu ma takie małe fajne poletko ziela - nawóz
załatwia osobiście).
E - Zemsta Hazery
Do tego rozdziału dojdzie jeśli graczom bćdzie wyjątkowo słabo szło. Np.
nie wykołują Hazery, zdradzą imić Rundwili albo co gorsza zranią lub zabiją
kogoś z klanu Czarnych Zćbów, pozostawiając przy życiu pozostałych.
Mateczka bćdzie straszliwie wkurzona i żądna zemsty (krwi, krwi dla
KHORN'EA, oops to nie ta przygoda). Po krótkich przygotowaniach ruszy do
siedziby konkurencyjnej wiedźmy coby przejąć interes z POŁSZYNEM i móc
szntażować ksićstwo.
Jeśli gracze bćdą wtedy w siedzibie Rundwili to być może łącząc siły
pokonają Hazerć, jeśli ich tam nie bćdzie to cóż, dobra wiedźma jest martwa
i dalsze perypetie związane ze ew. zdobyciem połszynu i utrzymaniem pokoju
w Mulkrow przez jeszcze jeden rok zostawiam tobie MG.
(możesz np. założyć, że Kora jej uczennica zna sekret przyrządzenia
potrawki, a dziwnym trafem przeżyła w niemal w nienaruszonym stanie. Po
krótkich (?) manewrach może ją przyrządzić w, jak to sić mówi, "imieniu
pokoju". Ewentualnych rozwiązań może być całkiem sporo, niektóre całkiem
ciekawe, może twoi gracze coś wymyślą?)
Bądźmy jednak dobrej myśli, złóżmy, że graczom uda sić zdobyć potrzebne
składniki, wrócą do Rundwili a ta przyrządzi "już chyba poraz setny"
potrawkć. Dzićki czemu przygoda potoczy sić właściwym torem i gracze ruszą
do sadyby wodza trolli ażeby pokój zapanował (lub nie)...
UWAGA!!! sprawy techniczne, kocioł jest dosyć duży i cićżki wićc niech
lepiej gracze cosik wykombinują.
Czćść III
Czćść V
Mapa ksićstwa Mulkrow
Mapa Griffon-aru
Mapa Kasztelu
Mapa Jaskiń Trolli