"...Ja nie byłem naćpany, ty pieprzona glino!!!... ...Nie moja wina, że odjebałem mu nogi..." - pewien uliczny punk "Hmm.O.K. Ma mi pomagać w pracy, ułatwiać skupienie, przyspieszać, rozweselać i... Nie wiem... Oh! Mają smakować jak najlepsze Bordeaux" - korp z Kanału 54 "Siedzę nad tym godzinami. Mam ciągłych klientów. Ostatnio interes się łamie. Mówią, że po moich prochach każdy strzela sobie w łeb, z ekstazy... ...Chciałbym, żeby tak było, ale jeszcze nie jestem tak dobry..." - Roff, specjalista Prochy... Prochy są bardzo częstym elementem ulicy w 2020. Zresztą, nie tylko ulicy. Szprycujemy się w pracy, przed spaniem, przed akcją, przed koncertem, i w każdej innej sytuacji. Prochy są tańsze od cyberacji, ale też bardziej zawodne. I można się od NICH uzależnić, ale tego byś nie chciał, prawda, punku? Ostatnio prochy zaczynają brać netrunnerzy. Bardziej od uzależnienia boją się Netwatchu.... Cóż, punku, masz tu przygotowane i spisane najlepsze (I najgorsze) prochy, które pojawiły się na Ulicy w ciągu ostatnich 3 lat. Nic nie mów, tylko korzystaj... -----------PROCHY BOJOWE------------ CARBONS: (przez skórę) 1) Cechy - Zwiększa BC o +2 przez 1k3+1 godziny. - Kiedy przestaje działać, redukuje REF o -2 przez 1k3 dni. 2) Cena: 350eb/dawkę. 3) Dostępność: Duża CHAKA: (kryształ) 1) Cechy: Powiększa zasięg słuchu (+4 Spostrzegwczość) przez 1k6 godzin. 2) Cena: 120eb/dawkę. 3) Dostępność: Mała DAB: (inhalacja) 1) Cechy: Po zażyciu możesz precyzyjniej manipulować przy małych urzadzeniach (+3 tech) przez 1k3+5 godzin. 2) Cena: 140eb/dawkę. 3) Dostępność: Mała RED: (przez skórę) 1) Cechy: BC wzrasta +3 na 1k6+3 godzin. Po skończeniu działania tego prochu otrzymujesz 2k6 obrażeń. 2) Cena: 700/dawkę. 3) Dostępność: Średnia 'DORPH: (różnie) 1) Cechy: Wyłanczają całkowicie ból i stres. Czas działania tego po prochu to 1k6+1 tur. Możliwe efekty uboczne: Szansa 1 na 10, że stracisz 1 punkt REF. Na zawsze... 2) Cena: 250eb/dawkę. BLACK LACE: (różnie) 1) Cechy: Redukuje podatność na ból. Zwiększa OP o +2 i daje odporność na ogłuszenie i szok. Czas trwania to 1k6+5 godzin. Możliwe efekty uboczne: Utrata EMP, śmierć. 2) Cena: 650eb/dawkę. SCORE: (proszek) 1) Cechy: Zwiększa refleks o +2 na czas 1k3+1 godzin. 2) Cena: 2000eb/dawkę. SNIFF: (kryształ) 1) Cechy: Podwyższa o +3 spostrzegawczość (tylko węch) na czas 1k3 godzin. 2) Cena: 85eb/dawkę. TWENTY: (przez skórę) 1) Cechy: +2 do spostrzegawczości (wizualnie) +1 do wszystkich rzutów na REF, dotyczących wzroku. Czas trwania to 1k6+1 godzin. Efekty uboczne: Może powodować czasową ślepotę... 2) Cena: 120eb/dawkę. JAZZ: (kapsułki) 1) Cechy: Dodają po +2 REF & OP na 1k10+1 tur. Efekty uboczne: Nadpobudliwość, agresywne zachowanie, możliwe uszkodzenie systemu nerwowego. 2) Cena: 300/dawkę FOOLKILLER: (przez skórę) 1) Cechy: +3 do rzutów OP & Spostrzegawczości przez 1k10+1 minut. Efekty uboczne: Redukuje REF i/lub INT, sterylność. Zmniejszenie odporności organizmu. 2) Cena:2000/dawkę RAMBO-7: (dożylnie) 1) Cechy: Dodaje +2 BC & REF & Spostrzegawczości i pozwala zwalczyc ból. Efekty uboczne: Możliwa utrata Int, paranoja, psychotyczny szał, degeneracja układu nerwowego, uzależnienie psychiczne. Czas trwania to 1k10+1 minut. 2) Cena: 800eb/dawkę. ----------PROCHY UMYSŁOWE----------- NIGHTLINE: (przez skórę) 1) Cechy: Dodaje użytkownikowi +3 do wykonywanych umiejętności, w których używana jest cecha INT. Czas trwania to 2k10 godzin. Efekty uboczne: Zredukowana efektywność mózgu, logicznego myślenia po zaprzestaniu działania narkotyku. (- 2 TECH, -1 INT) przez mniej więcej 8 godzin 2) Cena: 100eb/dawkę. CLOCK: (proszek) 1) Cechy: Powiększa zdolność logicznego myślenia, zwiększa refleks (+1 REF +2 TECH/INT). Czas trwania to 1k6+2 godziny. Efekty uboczne: Redukuje emocje, znieczula psychicznie (+2 OP, -3 EMP). Może spowodować defekt mózgu, ( -1 INT & EMP). 2) Cena: 190eb/dawkę. GUN: (derm) 1) Cechy: Zwiększa emocje (+3 EMP). Wzrasta poziom energi w ciele (+1 BC) Czas trwania to 1k3 godziny Efekty uboczne: Roztrzęsienie. ( -1 INT i -1 TECH) 2) Cena:50eb/dawkę. SIXGUN: (dożylnie) 1) Cechy: Dodaje +3 do INT i +3 do Spostrzegawczości Efekty uboczne tego narkotyku występuja później. Czas trwania tego prochu to 1k10 +1 godzin. Efekty uboczne: Możliwe drgawki, zredukowany REF &/i INT, irracjonalny strach, możliwe uszkodzenie nerwów. 2) Cena: 2175eb/dawkę. BOOST: (różnie) 1) Cechy: Przyspiesza procesy myślowe (INT +1).Trwa 1k6 +1 godzin Możliwe efekty uboczne: Napady krzyku, halucynacje. 2) Cena: 600eb/dawkę. ---------PROCHY REKREACYJNE--------- SYNCOMP 15: (różnie) 1) Cechy: Zwiększa odporność na trucizny, toksyny biologiczne i chemiczne. Czas trwania to 1k6+1 godzin. Efekty uboczne: REF jest redukowany o 1, za dawkę 2) Cena: 650eb/dawkę. STIM: (różnie) 1) Cechy: Zwieksza wytrzymałość i skupienie na długi okres czasu. Czas trwania to 1k6+1 minut. Możliwe efekty uboczne: przywidzenia, przytępienie słuchu. 2) Cena: 500eb/dawkę. GOLD: (kapsułka) 1) Cechy: Uspokaja, dostarcza wspaniałych przeżyć. Halucynacje... Możliwe efekty uboczne: koszmary 2) Cena: 125eb /dawkę. KLUTE: (derm) 1) Cechy: Zwiększa popęd seksualny na 1k6 godzin. 2) Cena: 70eb/dawkę. RAIN: (kryształ) 1) Cechy: Narkotyk usypiający mózg na czas 1k6+4 godzin. Śpij słodko! 2) Cena: 130eb/dawkę. LeSADE: (dożylnie) 1) Cechy: Afrodyzjak, działa euforycznie. Możliwe efekty uboczne: Nadpobudliwość, zredukowana czasowo INT, iluzje. Czas działania w organiźmie to 1k10+1 minut 2) Cena: 600eb/dawkę. DIAMOND FOUR: (dożylnie) 1) Cechy: Uspokaja, antibiotyk, andidoum przeciw zaburzeniom nerwowym, nerwicy. Jeśli jesteś wkurzony - weź go i policz do dziesieciu. Na pewno podziała. ( Chyba... ) Czas działania to 1k10+1 godzina Możliwe efekty uboczne: dreszcze, irracionalny strach, zredukowany REF, nawet do 1 tygodnia. 2) cena: 1725eb/dawkę. THRILL: (dożylnie) 1) Cechy: Działa euforycznie. Czas trwania: 1k10+1 tur. Efekty uboczne: Iluzje, Halucynacje, paranoja. (Smutne, prawda?) 2) Cena: 75eb/dawkę. SKATE: (kapsułka) 1) Cechy: Odprężenie, relaks. Dzialają przez 1k10+1 godzin. Możliwe efekt uboczne: otepienie, paranoja, zredukowna INT. 2) Cena: 195eb /dawkę. SPEEDHEAL: (różnie) 1) Cechy: Przyspiesza naturalny proces leczenia. Działa 1k6+1 godzina. Możliwe efekty uboczne: zredukowany REF o 1k6/3 na czas 1 tygodnia po użyciu 2) Cena: 1650eb/dawkę. BLUE GLASS (różnie) 1) Cechy: Halucynogenny widzisz "kolory" w swoim umyśle. Czas trwania to 1k6+1 minut. Możliwe efekty uboczne: Rodzaj krótkotrwałej śpiączki, senność. 2) Cena: 900eb/dawkę. SMASH: (puszki) 1) Cechy: Robisz się bardzo wesoły . Wprowadzaja cię w stan bardzo głębokiej euforii na czas 2k10+5 minut Efekty uboczne: Stany katatoni, drgawki. 2) Cena: 100eb za paczkę (6 puszek). ------------------------------------ UWAGA nr.1 Sposób tworzenia swoich narkotyków w Cyberpunku 2020 jest dobry, ale nie zaszkodzi odskoczyć na jakiś czas od przepisów, i wymyśleć coś swojego, nie obramowanego przepisami. Oczywiście nie bez przesady... Tak samo postąp z tymi narkotykami, które tutaj przedstawiłem. Modyfikuj, edytuj, zmieniaj nazwy, sposób działnia, efekty uboczne. Grunt, to logika, i elastyczność. UWAGA nr.2 Pozdrowienia dla tych solosów, którzy już się zatracili w tym szaleństwie... YounG