"...Ja nie byłem naćpany, ty
 pieprzona glino!!!...  ...Nie moja
   wina, że odjebałem mu nogi..."
        - pewien uliczny punk

 "Hmm.O.K.  Ma mi pomagać w pracy,
 ułatwiać skupienie, przyspieszać,
 rozweselać i...  Nie wiem...  Oh!
    Mają smakować jak najlepsze
             Bordeaux"
         - korp z Kanału 54

   "Siedzę nad tym godzinami. Mam
ciągłych klientów. Ostatnio interes
   się łamie. Mówią, że po moich
prochach każdy strzela sobie w łeb,
z ekstazy...  ...Chciałbym, żeby tak
  było, ale jeszcze nie jestem tak
             dobry..."
        - Roff, specjalista


   Prochy...

Prochy  są  bardzo częstym elementem
ulicy  w  2020.   Zresztą, nie tylko
ulicy.   Szprycujemy  się  w  pracy,
przed  spaniem,  przed  akcją, przed
koncertem,    i   w   każdej   innej
sytuacji.    Prochy   są  tańsze  od
cyberacji, ale też bardziej zawodne.
I  można  się od NICH uzależnić, ale
tego  byś nie chciał, prawda, punku?
Ostatnio   prochy   zaczynają   brać
netrunnerzy.        Bardziej      od
uzależnienia  boją się Netwatchu....
Cóż,  punku,  masz tu przygotowane i
spisane   najlepsze   (I  najgorsze)
prochy,  które pojawiły się na Ulicy
w  ciągu  ostatnich  3 lat.  Nic nie
mów, tylko korzystaj...



-----------PROCHY BOJOWE------------


CARBONS: (przez skórę)
1) Cechy
 - Zwiększa  BC  o +2 przez 1k3+1
   godziny.
 - Kiedy   przestaje   działać,
   redukuje REF o -2 przez 1k3
   dni.
2) Cena: 350eb/dawkę.
3) Dostępność: Duża


CHAKA: (kryształ)
1) Cechy:
   Powiększa zasięg słuchu
   (+4 Spostrzegwczość)  przez 1k6
   godzin.
2) Cena: 120eb/dawkę.
3) Dostępność: Mała


DAB: (inhalacja)
1) Cechy:
   Po zażyciu możesz precyzyjniej
   manipulować przy małych
   urzadzeniach (+3 tech) przez
   1k3+5 godzin.
2) Cena: 140eb/dawkę.
3) Dostępność: Mała


RED: (przez skórę)
1) Cechy:
   BC wzrasta +3 na 1k6+3 godzin.
   Po skończeniu działania tego
   prochu otrzymujesz 2k6 obrażeń.
2) Cena: 700/dawkę.
3) Dostępność: Średnia


'DORPH: (różnie)
1) Cechy:
   Wyłanczają całkowicie  ból i
   stres. Czas działania tego po
   prochu to 1k6+1 tur.
   Możliwe efekty uboczne: Szansa 1
   na 10, że stracisz 1 punkt REF.
   Na zawsze...
2) Cena: 250eb/dawkę.


BLACK LACE: (różnie)
1) Cechy:
   Redukuje podatność na ból.
   Zwiększa OP o +2 i daje odporność
   na ogłuszenie i szok. Czas
   trwania to 1k6+5 godzin.
   Możliwe efekty uboczne: Utrata
   EMP, śmierć.
2) Cena: 650eb/dawkę.


SCORE: (proszek)
1) Cechy:
   Zwiększa refleks o +2  na czas
   1k3+1 godzin.
2) Cena: 2000eb/dawkę.


SNIFF: (kryształ)
1) Cechy:
   Podwyższa o +3 spostrzegawczość
   (tylko węch) na czas 1k3 godzin.
2) Cena:  85eb/dawkę.


TWENTY: (przez skórę)
1) Cechy:
   +2 do spostrzegawczości
   (wizualnie)
   +1 do wszystkich rzutów na REF,
   dotyczących wzroku. Czas trwania
   to 1k6+1 godzin.
   Efekty uboczne: Może powodować
   czasową ślepotę...
2) Cena: 120eb/dawkę.


JAZZ: (kapsułki)
1) Cechy:
   Dodają po +2 REF & OP na 1k10+1
   tur.
   Efekty uboczne: Nadpobudliwość,
   agresywne zachowanie, możliwe
   uszkodzenie systemu nerwowego.
2) Cena: 300/dawkę


FOOLKILLER: (przez skórę)
1) Cechy:
   +3 do rzutów OP &
   Spostrzegawczości przez 1k10+1
   minut.
   Efekty uboczne: Redukuje REF
   i/lub INT, sterylność.
   Zmniejszenie odporności
   organizmu.
2) Cena:2000/dawkę


RAMBO-7: (dożylnie)
1) Cechy:
   Dodaje +2 BC & REF &
   Spostrzegawczości i pozwala
   zwalczyc ból.
   Efekty uboczne: Możliwa utrata
   Int, paranoja, psychotyczny szał,
   degeneracja układu nerwowego,
   uzależnienie psychiczne.
   Czas trwania to 1k10+1 minut.
2) Cena: 800eb/dawkę.



----------PROCHY UMYSŁOWE-----------


NIGHTLINE: (przez skórę)
1) Cechy:
   Dodaje użytkownikowi +3 do
   wykonywanych umiejętności, w
   których używana jest cecha INT.
   Czas trwania to 2k10 godzin.
   Efekty uboczne: Zredukowana
   efektywność mózgu, logicznego
   myślenia po zaprzestaniu
   działania narkotyku.
   (- 2 TECH, -1 INT) przez mniej
   więcej 8 godzin
2) Cena: 100eb/dawkę.


CLOCK: (proszek)
1) Cechy:
   Powiększa zdolność logicznego
   myślenia, zwiększa refleks
   (+1 REF +2 TECH/INT).
   Czas trwania to 1k6+2 godziny.
   Efekty uboczne: Redukuje emocje,
   znieczula psychicznie
   (+2 OP, -3 EMP). Może spowodować
   defekt mózgu, ( -1 INT & EMP).
2) Cena: 190eb/dawkę.


GUN: (derm)
1) Cechy:
   Zwiększa emocje (+3 EMP). Wzrasta
   poziom energi w ciele (+1 BC)
   Czas trwania to 1k3 godziny
   Efekty uboczne: Roztrzęsienie.
   ( -1 INT i -1 TECH)
2) Cena:50eb/dawkę.


SIXGUN: (dożylnie)
1) Cechy:
   Dodaje +3 do INT i +3 do
   Spostrzegawczości
   Efekty uboczne tego narkotyku
   występuja później. Czas trwania
   tego prochu to 1k10 +1 godzin.
   Efekty uboczne: Możliwe drgawki,
   zredukowany REF &/i INT,
   irracjonalny strach, możliwe
   uszkodzenie nerwów.
2) Cena: 2175eb/dawkę.


BOOST: (różnie)
1) Cechy:
   Przyspiesza procesy myślowe
   (INT +1).Trwa 1k6 +1 godzin
   Możliwe efekty uboczne: Napady
   krzyku, halucynacje.
2) Cena: 600eb/dawkę.



---------PROCHY REKREACYJNE---------


SYNCOMP 15: (różnie)
1) Cechy:
   Zwiększa odporność na trucizny,
   toksyny  biologiczne i chemiczne.
   Czas trwania to 1k6+1 godzin.
   Efekty uboczne: REF jest
   redukowany o 1, za dawkę
2) Cena: 650eb/dawkę.


STIM: (różnie)
1) Cechy:
   Zwieksza wytrzymałość i skupienie
   na długi okres czasu. Czas
   trwania to 1k6+1 minut.
   Możliwe efekty uboczne:
   przywidzenia, przytępienie
   słuchu.
2) Cena: 500eb/dawkę.


GOLD: (kapsułka)
1) Cechy:
   Uspokaja, dostarcza wspaniałych
   przeżyć. Halucynacje...
   Możliwe efekty uboczne: koszmary
2) Cena: 125eb /dawkę.


KLUTE: (derm)
1) Cechy:
   Zwiększa popęd seksualny na 1k6
   godzin.
2) Cena: 70eb/dawkę.


RAIN: (kryształ)
1) Cechy:
   Narkotyk usypiający mózg na czas
   1k6+4 godzin. Śpij słodko!
2) Cena: 130eb/dawkę.


LeSADE: (dożylnie)
1) Cechy:
   Afrodyzjak, działa euforycznie.
   Możliwe efekty uboczne:
   Nadpobudliwość, zredukowana
   czasowo INT, iluzje. Czas
   działania w organiźmie to
   1k10+1 minut
2) Cena: 600eb/dawkę.


DIAMOND FOUR: (dożylnie)
1) Cechy:
   Uspokaja, antibiotyk, andidoum
   przeciw zaburzeniom nerwowym,
   nerwicy. Jeśli jesteś wkurzony
   - weź go i policz do dziesieciu.
   Na pewno podziała. ( Chyba... )
   Czas działania to 1k10+1 godzina
   Możliwe efekty uboczne: dreszcze,
   irracionalny strach, zredukowany
   REF, nawet do 1 tygodnia.
2) cena: 1725eb/dawkę.


THRILL: (dożylnie)
1) Cechy:
   Działa euforycznie. Czas trwania:
   1k10+1 tur.
   Efekty uboczne: Iluzje,
   Halucynacje, paranoja. (Smutne,
   prawda?)
2) Cena: 75eb/dawkę.


SKATE: (kapsułka)
1) Cechy:
   Odprężenie, relaks. Dzialają
   przez 1k10+1 godzin.
   Możliwe efekt uboczne: otepienie,
   paranoja, zredukowna INT.
2) Cena: 195eb /dawkę.


SPEEDHEAL: (różnie)
1) Cechy:
   Przyspiesza naturalny proces
   leczenia. Działa 1k6+1 godzina.
   Możliwe efekty uboczne:
   zredukowany REF o 1k6/3 na czas
   1 tygodnia po użyciu
2) Cena: 1650eb/dawkę.


BLUE GLASS (różnie)
1) Cechy:
   Halucynogenny widzisz "kolory" w
   swoim umyśle. Czas trwania to
   1k6+1 minut.
   Możliwe efekty uboczne: Rodzaj
   krótkotrwałej śpiączki, senność.
2) Cena: 900eb/dawkę.


SMASH: (puszki)
1) Cechy:
   Robisz się bardzo wesoły .
   Wprowadzaja cię w stan bardzo
   głębokiej euforii na czas  2k10+5
   minut
   Efekty uboczne: Stany katatoni,
   drgawki.
2) Cena: 100eb za paczkę (6 puszek).

------------------------------------

UWAGA nr.1

Sposób tworzenia swoich narkotyków w
Cyberpunku  2020 jest dobry, ale nie
zaszkodzi odskoczyć na jakiś czas od
przepisów,  i  wymyśleć coś swojego,
nie     obramowanego     przepisami.
Oczywiście  nie bez przesady...  Tak
samo   postąp  z  tymi  narkotykami,
które      tutaj      przedstawiłem.
Modyfikuj,  edytuj,  zmieniaj nazwy,
sposób   działnia,  efekty  uboczne.
Grunt, to logika, i elastyczność.


UWAGA nr.2

Pozdrowienia   dla   tych   solosów,
którzy   już  się  zatracili  w  tym
szaleństwie...

                  YounG