Soft z Sieci


   Ostatnimi  czasy,  podczas  wędrówek  po  sieci,  w  łapy me wpadło kilka
ciekawych  plików  traktujących  o CP 2020.  Jednym z nich był między innymi
plik  tekstowy  opisujący  dziesięć dość  ciekawych  programików.   Jako, że
ostatnimi  czasy  nie  rzuciło  mi  się w  NCR'ze  coś  takiego w oczy, więc
postanowiłem  przetłumaczyć to  na polski i podesłać Meecashowi.  Efekty mej
pracy   możecie  podziwiać  czytając  resztę tekstu.   Nazwy  pozostawiam  w
orginale.    Bardziej   trzymają   się  klimatu  CP  2020  niż  ich  polskie
odpowiedniki.   Zresztą,  czy  w  dzisiejszych czasach ktoś przekłada tytuły
zachodnich programów na polski???


Nazwa:         M1 Abrams
Cena:          1240 e$
Klasa:         Lodołamacz
Siła:          4
JP:            5
Programowanie/
trudność:      186/31
Funkcje:       Lodołamacz (20)
Opcje:         Rozpoznawanie (2); IKONA realistyczna (5)
Mnożnik ceny:  x4 (Lodołamacz x4)
Ikona:         Czołg M1 Abrams strzelający z działa.


Nazwa:         M1A1 Abrams II
Cena:          1320 e$
Klasa:         Lodołamacz
Siła:          6
JP:            5
Programowanie/
trudność:      198/33
Funkcje:       Lodołamacz (20)
Opcje:         Rozpoznawanie (2); IKONA realistyczna (5)
Mnożnik ceny:  x4 (Lodołamacz x4)
Ikona:         Czołg M1A1 Abrams II strzelający z działa.


Nazwa:         AH-64 Apache
Cena:          1480 e$
Klasa:         Lodołamacz
Siła:          7
JP:            6
Programowanie/
trudność:      222/37
Funkcje:       Lodołamacz (20)
Opcje:         Rozpoznawanie (2); Wytrzymałość (3); IKONA realistyczna (5)
Mnożnik ceny:  x4  (Lodołamacz x4)
Ikona:         AH-64 Apache unoszący się tuż nad wierzchołkami drzew.


Nazwa:         Pistol
Cena:          6750 e$
Klasa:         Antypersonalny
Siła:          2
JP:            4
Programowanie/
trudność:      162/27
Funkcje:       Antypersonalny (20)
Opcje:         IKONA realistyczna )5_
Mnożnik ceny:  x25 (Antypersonalny x25)
Ikona:         Ikona zależy od gustu netrunnera, ale zawsze reprezentuje
               pistolet z obecnego (rok 2020) okresu.
Dodatkowe dane: Zadaje 1K6 obrażeń fizycznych. Program posiada od ośmiu do
                osiemnastu ładunków (zależy od wybranej Ikony), po zużyciu
                których będzie musiał być przeładowany.  Dwa strzały mogą
                być wystrzelone za jednym pociągnięciem spustu; każdy z
                nich zadaje oddzielnie obrażenia.


Nazwa:         Submachine gun
Cena:          7000 e$
Klasa:         Antypersonalny
Siła:          3
JP:            4
Programowanie/
trudność:      168/28
Funkcje:       Antypersonalny (20)
Opcje:         Ikona realistyczna (5)
Mnożnik ceny:  x25 (antypersonalny x25)
Ikona:         Patrz Ikona Pistoletu, z tą różnicą że wygląda jak pistolet
               maszynowy.
Dodatkowe dane:   Zadaje 2K6 uszkodzeń fizycznych. Program posiada od
                  dwudziestu do trzydziestu dwóch ładunków (zależy od
                  wybranej Ikony), po wystrzeleniu których będzie musiał
                  być przeładowany. Każde pociągnięcie spustu powoduje
                  strzał pięciopociskową serią.


Nazwa:         Shotgun
Cena:          7250 e$
Klasa:         Antypersonalny
Siła:          4
JP:            4
Programowanie/
trudność:      174/29
Funkcje:       Antypersonalny (20)
Opcje:         IKONA realistyczna (5)
Mnożnik ceny:  x25  (Antypersonalny  x25)
Ikona:         Patrz Ikona Pistoletu, z tą różnicą że wygląda jak śrutówka.
Dodatkowe dane:   Zadaje 1K10 uszkodzeń fizycznych. Program posiada od dwóch
                  do dziesięciu ładunków (zależy od wybranej IKONY) po
                  zużyciu których będzie musiał być przeładowany.


Nazwa:         Assault Rifle
Cena:          7750 e$
Klasa:         Antypersonalny
Siła:          6
JP:            5
Programowanie/
trudność:      186/31
Funkcje:       Antypersonalny (20)
Opcje:         IKONA realistyczna (5)
Mnożnik ceny:  x25  (Antypersonalny  x25)
Ikona:         Patrz Ikona Pistoletu, z tą różnicą że wygląda jak karabin
               maszynowy.
Dodatkowe dane:   Zadaje 1K10 obrażeń fizycznych. Program zawiera od
                  trzydziestu do sześćdziesięciu ładunków (zależy od
                  wybranej IKONY) po zużyciu których musi być przeładowany.
                  Każde wciśnięcie spustu wystrzeliwuje pięciopociskową
                  serię.


Nazwa:         Fragmentation Grenade
Cena:          8000 e$
Klasa:         Antypersonalny
Siła:          7
JP:            5
Programowanie/
trudność:      192/32
Funkcje:       Antypersonalny (20)
Opcje:         IKONA realistyczna (5)
Mnożnik ceny:  x25  (Antypersonalny  x25)
Ikona:         Patrz Ikona Pistoletu.
Dodatkowe dane:   Zadaje 2K10 obrażeń fizycznych. Jest jednorazowy. No,
                  stary czego się spodziewałeś? To tylko granat.


Nazwa:         Smoke Grenade
Cena:          380 e$
Klasa:         Utajniający
Siła:          4
JP:            2
Programowanie/
trudność:      114/19
Funkcje:       Utajnienie (10)
Opcje:         IKONA realistyczna (5)
Mnożnik ceny:  x2 (Utajnienie  x2)
Ikona:         Patrz Ikona Granatu Odłamkowego.
Dodatkowe dane:   Tworzy chmurę dymu obejmującą dwa pola. Jak przy
                  pistolecie  możesz wybrać zarówny typ Ikony jak
                  i kolor dymu.


Nazwa:         Incendiary Grenade
Cena:          7250 e$
Klasa:         Antypersonalny
Siła:          4
JP:            4
Programowanie/
trudność:      174/29
Funkcje:       Antypersonalny (20)
Opcje:         IKONA realistyczna (5)
Mnożnik ceny:  x25 (Antypersonalny x25)
Ikona:         Patrz Ikona Pistoletu.
Dodatkowe dane:   Zadaje fizyczne obrażenia przez 3 rundy. W pierwszej
                  rundzie zadaje ich 1K6. W drugiej - 1K6/2, w trzeciej
                  - 1K6/3. Ponadto jest także 40% szansa, że ofiara ataku
                  utraci na stałe 1 punkt Inteligencji.


   To  tyle  na  dziś.   Specjalnie  dla  was  wygrzebał  ten plik w sieci i
przetłumaczył

                                            Iceman / Sector 5