Good night everyboy!

                         Kapłani chaosu nadchodzą!


   Oto są (nie)ziemscy słudzy Bóstw Chaosu!  Jak widzicie, wszyscy pochodzą
od  oryginalnej  profesji  kapłana  z podręcznika głównego WFRP.  Po prostu
dałem  im  nowe  umiejętności  i  zmieniłem  schemat rozwoju.  Zrobiłem to,
ponieważ  czułem  taką  diabelską  potrzebę  wprowadzenia  dokładnego opisu
profesji Kapłana Chaosu!  (którego niestety brak w podręczniku)
   Tak więc:  Read and Enjoy!!!


                                   * * *

   Krwawy  rycerz  (kapłan  Khorna)  Odziany  w  krwisto czerwoną zbroję, z
dwuręcznym toporem w dłoniach, i niezaspokojonym pragnieniem rozlewu krwi w
sercu.   Kapłan Khorna jest naprawdę przerażającym przeciwnikiem.  Żyje dla
przyjemności  zabijania,  nie  dając  nadziei  na  litość,  gasi pragnienie
Khorna.
   Schemat rozwoju:
------------------------------------
WW+40  US+10  S+3  Wt+3  Zr+10  I+30
CP+20          OP+40*          SW+40
------------------------------------
 *   kapłan   Khorna  nigdy  nie  opuszcza  pola  walki  z  powodu  strachu
wywoływanego przez potwory lub inne istoty,

ekwipunek:
   1.   Zbroja  chaosu  (skóra  zamienia  się w pancerz- +3PP na wszystkich
lokacjach).
   2.  Dwuręczny lub bojowy topór.
   3.   K4 mutacje- wg.uznania MG (osobiście polecam "mutacje" z Potępieńca
str.59, lub podr.gł.WFRP)

Profesje wejściowe:
 * herszt banitów,
 * kapitan najemników,
 * wojownik chaosu,

Profesje wyjściowe:
 *  demon  Khorna  (w  zależności  od "dobrych" uczynków kapłana, zazwyczaj
Bloodletter lub Bloodthirster - oczywiście po śmierci!

                                   * * *


   Mnich  zarazy (kapłan Nurgla) Kapłan Nurgla jest tym, którego odrażający
wygląd  potrafi  wstrząsnąć  sercem  najwaleczniejszego  wojownika.   Mnich
zarazy  jest  źródłem  chorób,  jego  ciało  trawione  przez zarazę wkrótce
zgnije, jednak do tego czasu kapłan używa chorób jako straszliwej broni, by
wypełniać mroczną wolę swego pana.
   Schemat rozwoju:
------------------------------------
WW+30 US+30 S+1 WT+2 ZR+10 A+2 I+20
INT+20 OP+40 SW+40 OGD*
------------------------------------
Umiejętności:
   um.rzucania czarów- czary Nurgla,
   język demoniczny,
   odporność na choroby,
   odporność na trucizny,
   warzenie trucizn,
   odporność na ból, **
   dotyk zarazy, ***

 *  Ogłada  kapłana  Nurgla  sukcesywnie  spada  z  powodu  ciągłych chorób
wyniszczających organizm, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

 **  Ciało  Mnicha zarazy jest zgniłe, wyniszczone przez choroby---------->
zignoruj wszystkie efekty działania bólu w stosunku do niego.

 ***  Dotyk  kapłana  Nurgla  wywołuje chorobę---------------------------->
rzuć  k100,  jeśli wynik jest wyższy od WW kapłana, dotknięta osoba została
zarażona wybraną losowo chorobą

Ekwipunek:
   1.   Pełna  zbroja  płytowa  z  symbolem  Nurgla  lub Trądu (tzn.  taki,
jakiego używali trędowaci w średniowieczu).
   2.  k4 mutacje.

Profesje wejściowe:
 * wojownik chaosu,
 * ...yyy nie mam więcej pomysłów,

Profesje wyjściowe:
   B  R  A K- kapłan Nurgla kończy swój żywot w okropny sposób:  jego ciało
zostaje  strawione  przez  choroby  i zjedzone przez tłuste białe robaki...
pychaaa!!!

                                   * * *


    Mroczny   uczeń  (kapłan  Tzeencha)  Kapłani  Tzeencha,  zwani  również
pomniejszymi mutatorami są potężnymi czarownikami i wojownikami swego pana.
Życie  spędzają  na  poszukiwaniu  starych  artefaktów,  zawzięcie gromadzą
magiczne   przedmioty   i   ciągle  zmieniają  otaczające  ich  środowisko.
Uwielbiają  wprowadzać  w  bład  ludzi,  podburzają  biednych przeciwko ich
panom,  by  śmiać  się  z rzezi która później powstaje.  Jednak ich głównym
celem jest ciągłe mutowanie natury.

Schemat rozwoju:
------------------------------------
WW+20 US+20 S+1 WT+2 I+30 A+1 ZR+20
CP+20 INT+40 OP+20 SW+30 OGD+20
------------------------------------
Umiejętności:
aktorstwo
język demoniczny
um. rzucania czarów- magia Tzeencha
rozpoznawanie magicznych przedmiotów
tworzenie magicznych przedmiotów

Ekwipunek:
 * przybory do charakteryzacji,
 * pełna zbroja płytowa ze znakiem Tzeencha,
 * k6 magicznych przedmiotów,
 * k5 mutacji,

Profesje wejściowe:
 * Alchemik (od 2-ego poziomu),
 * Demonolog (dowolny poziom),
 * Czarodziej    ---||---,
 * Wojownik chaosu,

Profesje wyjściowe:
 * Demonolog,
 * Czarodziej,


                                   * * *


   Kusicielka  (kapłanka  Slaanesha)  Kapłanka  Slaanesha tak na prawdę nie
jest   prawdziwym   kapłanem,  jest  raczej  faworytą  swego  boga,  władcy
przyjemności  cielesnych.   Jest to jedyna profesja kapłanów chaosu otwarta
wyłącznie  dla  kobiet.   Kapłanką  jest  zazwyczaj  młoda dziewczyna która
poszukuje   dzikiej   przyjemności.    Dla   niej   żadna  orgia  nie  jest
wystarczająco  dzika,  żadna  przygoda nie jest wystarczająco podniecająca.
Możemy   więc   sobie  wyobrazić  sexmaniaczkę-łowczynię  "przygód",  która
wykonuje  jedynie  najniebezpieczniejsze  misje  i  śmieje  się z problemów
innych.

Schemat rozwoju:
------------------------------------
WW+30 US+30 S+1 WT+2 ŻYW+3 I+40 A+2
ZR+20 CP+20 INT+20 OP+20 SW+20
OGD+30
------------------------------------
Umiejętności:
język demoniczny,
um. rzucania czarów- magia Slaanesha
szczęście,
medytacja,
uwodzenie,

Ekwipunek:
   Prowokująca suknia (najczęściej skórzana lub jedwabna),

Profesje wejściwe:
   każda (którą wykonuje dana kobieta)

Prfesje wyjściowe:
brak

                   ------------------------------------

                            Miłego grania życzy
                           Marcin 'Sharky' Smoła

                     Niech wasz honor zawsze lśni tak
                          jasno jak wasz topór!!!

                             29.V|.1997 Tarnów