Good night everyboy! Kapłani chaosu nadchodzą! Oto są (nie)ziemscy słudzy Bóstw Chaosu! Jak widzicie, wszyscy pochodzą od oryginalnej profesji kapłana z podręcznika głównego WFRP. Po prostu dałem im nowe umiejętności i zmieniłem schemat rozwoju. Zrobiłem to, ponieważ czułem taką diabelską potrzebę wprowadzenia dokładnego opisu profesji Kapłana Chaosu! (którego niestety brak w podręczniku) Tak więc: Read and Enjoy!!! * * * Krwawy rycerz (kapłan Khorna) Odziany w krwisto czerwoną zbroję, z dwuręcznym toporem w dłoniach, i niezaspokojonym pragnieniem rozlewu krwi w sercu. Kapłan Khorna jest naprawdę przerażającym przeciwnikiem. Żyje dla przyjemności zabijania, nie dając nadziei na litość, gasi pragnienie Khorna. Schemat rozwoju: ------------------------------------ WW+40 US+10 S+3 Wt+3 Zr+10 I+30 CP+20 OP+40* SW+40 ------------------------------------ * kapłan Khorna nigdy nie opuszcza pola walki z powodu strachu wywoływanego przez potwory lub inne istoty, ekwipunek: 1. Zbroja chaosu (skóra zamienia się w pancerz- +3PP na wszystkich lokacjach). 2. Dwuręczny lub bojowy topór. 3. K4 mutacje- wg.uznania MG (osobiście polecam "mutacje" z Potępieńca str.59, lub podr.gł.WFRP) Profesje wejściowe: * herszt banitów, * kapitan najemników, * wojownik chaosu, Profesje wyjściowe: * demon Khorna (w zależności od "dobrych" uczynków kapłana, zazwyczaj Bloodletter lub Bloodthirster - oczywiście po śmierci! * * * Mnich zarazy (kapłan Nurgla) Kapłan Nurgla jest tym, którego odrażający wygląd potrafi wstrząsnąć sercem najwaleczniejszego wojownika. Mnich zarazy jest źródłem chorób, jego ciało trawione przez zarazę wkrótce zgnije, jednak do tego czasu kapłan używa chorób jako straszliwej broni, by wypełniać mroczną wolę swego pana. Schemat rozwoju: ------------------------------------ WW+30 US+30 S+1 WT+2 ZR+10 A+2 I+20 INT+20 OP+40 SW+40 OGD* ------------------------------------ Umiejętności: um.rzucania czarów- czary Nurgla, język demoniczny, odporność na choroby, odporność na trucizny, warzenie trucizn, odporność na ból, ** dotyk zarazy, *** * Ogłada kapłana Nurgla sukcesywnie spada z powodu ciągłych chorób wyniszczających organizm, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. ** Ciało Mnicha zarazy jest zgniłe, wyniszczone przez choroby----------> zignoruj wszystkie efekty działania bólu w stosunku do niego. *** Dotyk kapłana Nurgla wywołuje chorobę----------------------------> rzuć k100, jeśli wynik jest wyższy od WW kapłana, dotknięta osoba została zarażona wybraną losowo chorobą Ekwipunek: 1. Pełna zbroja płytowa z symbolem Nurgla lub Trądu (tzn. taki, jakiego używali trędowaci w średniowieczu). 2. k4 mutacje. Profesje wejściowe: * wojownik chaosu, * ...yyy nie mam więcej pomysłów, Profesje wyjściowe: B R A K- kapłan Nurgla kończy swój żywot w okropny sposób: jego ciało zostaje strawione przez choroby i zjedzone przez tłuste białe robaki... pychaaa!!! * * * Mroczny uczeń (kapłan Tzeencha) Kapłani Tzeencha, zwani również pomniejszymi mutatorami są potężnymi czarownikami i wojownikami swego pana. Życie spędzają na poszukiwaniu starych artefaktów, zawzięcie gromadzą magiczne przedmioty i ciągle zmieniają otaczające ich środowisko. Uwielbiają wprowadzać w bład ludzi, podburzają biednych przeciwko ich panom, by śmiać się z rzezi która później powstaje. Jednak ich głównym celem jest ciągłe mutowanie natury. Schemat rozwoju: ------------------------------------ WW+20 US+20 S+1 WT+2 I+30 A+1 ZR+20 CP+20 INT+40 OP+20 SW+30 OGD+20 ------------------------------------ Umiejętności: aktorstwo język demoniczny um. rzucania czarów- magia Tzeencha rozpoznawanie magicznych przedmiotów tworzenie magicznych przedmiotów Ekwipunek: * przybory do charakteryzacji, * pełna zbroja płytowa ze znakiem Tzeencha, * k6 magicznych przedmiotów, * k5 mutacji, Profesje wejściowe: * Alchemik (od 2-ego poziomu), * Demonolog (dowolny poziom), * Czarodziej ---||---, * Wojownik chaosu, Profesje wyjściowe: * Demonolog, * Czarodziej, * * * Kusicielka (kapłanka Slaanesha) Kapłanka Slaanesha tak na prawdę nie jest prawdziwym kapłanem, jest raczej faworytą swego boga, władcy przyjemności cielesnych. Jest to jedyna profesja kapłanów chaosu otwarta wyłącznie dla kobiet. Kapłanką jest zazwyczaj młoda dziewczyna która poszukuje dzikiej przyjemności. Dla niej żadna orgia nie jest wystarczająco dzika, żadna przygoda nie jest wystarczająco podniecająca. Możemy więc sobie wyobrazić sexmaniaczkę-łowczynię "przygód", która wykonuje jedynie najniebezpieczniejsze misje i śmieje się z problemów innych. Schemat rozwoju: ------------------------------------ WW+30 US+30 S+1 WT+2 ŻYW+3 I+40 A+2 ZR+20 CP+20 INT+20 OP+20 SW+20 OGD+30 ------------------------------------ Umiejętności: język demoniczny, um. rzucania czarów- magia Slaanesha szczęście, medytacja, uwodzenie, Ekwipunek: Prowokująca suknia (najczęściej skórzana lub jedwabna), Profesje wejściwe: każda (którą wykonuje dana kobieta) Prfesje wyjściowe: brak ------------------------------------ Miłego grania życzy Marcin 'Sharky' Smoła Niech wasz honor zawsze lśni tak jasno jak wasz topór!!! 29.V|.1997 Tarnów