Soft z Sieci Ostatnimi czasy, podczas wędrówek po sieci, w łapy me wpadło kilka ciekawych plików traktujących o CP 2020. Jednym z nich był między innymi plik tekstowy opisujący dziesięć dość ciekawych programików. Jako, że ostatnimi czasy nie rzuciło mi się w NCR'ze coś takiego w oczy, więc postanowiłem przetłumaczyć to na polski i podesłać Meecashowi. Efekty mej pracy możecie podziwiać czytając resztę tekstu. Nazwy pozostawiam w orginale. Bardziej trzymają się klimatu CP 2020 niż ich polskie odpowiedniki. Zresztą, czy w dzisiejszych czasach ktoś przekłada tytuły zachodnich programów na polski??? Nazwa: M1 Abrams Cena: 1240 e$ Klasa: Lodołamacz Siła: 4 JP: 5 Programowanie/ trudność: 186/31 Funkcje: Lodołamacz (20) Opcje: Rozpoznawanie (2); IKONA realistyczna (5) Mnożnik ceny: x4 (Lodołamacz x4) Ikona: Czołg M1 Abrams strzelający z działa. Nazwa: M1A1 Abrams II Cena: 1320 e$ Klasa: Lodołamacz Siła: 6 JP: 5 Programowanie/ trudność: 198/33 Funkcje: Lodołamacz (20) Opcje: Rozpoznawanie (2); IKONA realistyczna (5) Mnożnik ceny: x4 (Lodołamacz x4) Ikona: Czołg M1A1 Abrams II strzelający z działa. Nazwa: AH-64 Apache Cena: 1480 e$ Klasa: Lodołamacz Siła: 7 JP: 6 Programowanie/ trudność: 222/37 Funkcje: Lodołamacz (20) Opcje: Rozpoznawanie (2); Wytrzymałość (3); IKONA realistyczna (5) Mnożnik ceny: x4 (Lodołamacz x4) Ikona: AH-64 Apache unoszący się tuż nad wierzchołkami drzew. Nazwa: Pistol Cena: 6750 e$ Klasa: Antypersonalny Siła: 2 JP: 4 Programowanie/ trudność: 162/27 Funkcje: Antypersonalny (20) Opcje: IKONA realistyczna )5_ Mnożnik ceny: x25 (Antypersonalny x25) Ikona: Ikona zależy od gustu netrunnera, ale zawsze reprezentuje pistolet z obecnego (rok 2020) okresu. Dodatkowe dane: Zadaje 1K6 obrażeń fizycznych. Program posiada od ośmiu do osiemnastu ładunków (zależy od wybranej Ikony), po zużyciu których będzie musiał być przeładowany. Dwa strzały mogą być wystrzelone za jednym pociągnięciem spustu; każdy z nich zadaje oddzielnie obrażenia. Nazwa: Submachine gun Cena: 7000 e$ Klasa: Antypersonalny Siła: 3 JP: 4 Programowanie/ trudność: 168/28 Funkcje: Antypersonalny (20) Opcje: Ikona realistyczna (5) Mnożnik ceny: x25 (antypersonalny x25) Ikona: Patrz Ikona Pistoletu, z tą różnicą że wygląda jak pistolet maszynowy. Dodatkowe dane: Zadaje 2K6 uszkodzeń fizycznych. Program posiada od dwudziestu do trzydziestu dwóch ładunków (zależy od wybranej Ikony), po wystrzeleniu których będzie musiał być przeładowany. Każde pociągnięcie spustu powoduje strzał pięciopociskową serią. Nazwa: Shotgun Cena: 7250 e$ Klasa: Antypersonalny Siła: 4 JP: 4 Programowanie/ trudność: 174/29 Funkcje: Antypersonalny (20) Opcje: IKONA realistyczna (5) Mnożnik ceny: x25 (Antypersonalny x25) Ikona: Patrz Ikona Pistoletu, z tą różnicą że wygląda jak śrutówka. Dodatkowe dane: Zadaje 1K10 uszkodzeń fizycznych. Program posiada od dwóch do dziesięciu ładunków (zależy od wybranej IKONY) po zużyciu których będzie musiał być przeładowany. Nazwa: Assault Rifle Cena: 7750 e$ Klasa: Antypersonalny Siła: 6 JP: 5 Programowanie/ trudność: 186/31 Funkcje: Antypersonalny (20) Opcje: IKONA realistyczna (5) Mnożnik ceny: x25 (Antypersonalny x25) Ikona: Patrz Ikona Pistoletu, z tą różnicą że wygląda jak karabin maszynowy. Dodatkowe dane: Zadaje 1K10 obrażeń fizycznych. Program zawiera od trzydziestu do sześćdziesięciu ładunków (zależy od wybranej IKONY) po zużyciu których musi być przeładowany. Każde wciśnięcie spustu wystrzeliwuje pięciopociskową serię. Nazwa: Fragmentation Grenade Cena: 8000 e$ Klasa: Antypersonalny Siła: 7 JP: 5 Programowanie/ trudność: 192/32 Funkcje: Antypersonalny (20) Opcje: IKONA realistyczna (5) Mnożnik ceny: x25 (Antypersonalny x25) Ikona: Patrz Ikona Pistoletu. Dodatkowe dane: Zadaje 2K10 obrażeń fizycznych. Jest jednorazowy. No, stary czego się spodziewałeś? To tylko granat. Nazwa: Smoke Grenade Cena: 380 e$ Klasa: Utajniający Siła: 4 JP: 2 Programowanie/ trudność: 114/19 Funkcje: Utajnienie (10) Opcje: IKONA realistyczna (5) Mnożnik ceny: x2 (Utajnienie x2) Ikona: Patrz Ikona Granatu Odłamkowego. Dodatkowe dane: Tworzy chmurę dymu obejmującą dwa pola. Jak przy pistolecie możesz wybrać zarówny typ Ikony jak i kolor dymu. Nazwa: Incendiary Grenade Cena: 7250 e$ Klasa: Antypersonalny Siła: 4 JP: 4 Programowanie/ trudność: 174/29 Funkcje: Antypersonalny (20) Opcje: IKONA realistyczna (5) Mnożnik ceny: x25 (Antypersonalny x25) Ikona: Patrz Ikona Pistoletu. Dodatkowe dane: Zadaje fizyczne obrażenia przez 3 rundy. W pierwszej rundzie zadaje ich 1K6. W drugiej - 1K6/2, w trzeciej - 1K6/3. Ponadto jest także 40% szansa, że ofiara ataku utraci na stałe 1 punkt Inteligencji. To tyle na dziś. Specjalnie dla was wygrzebał ten plik w sieci i przetłumaczył Iceman / Sector 5